Helaas was het s’ochtend niet gelukt om de manta’s te zien. We zijn er wel heen gegaan met de dinghy. Best wel een aardig tochtje met al die wind. We zijn twee keer door de pass gezwommen, maar nee geen manta’s. Niet getreurd dan proberen we het vanavond voor de tweede keer. Daan is de hele dag druk geweest met wassen. De theedoeken en handdoeken zijn weer schoon en hij kan vanavond in een lekker schoon bed liggen. Het laken van zijn bed was bijna droog, toen er een rukwind kwam. We hoorde wat dingen aan dek donderden. Wanneer hij naar buiten liep lag het laken half in het water. Wat jammer zeg nu moet die weer uitgespoeld worden. Hij was gelukkig wel weer op tijd droog om s’avonds op te slapen. Jeroen heeft lunch verzorgd. Bananen pannenkoeken American styl. Hij probeerde de pannenkoeken wat dikker te maken. Dit is wel gelukt maar echte American pancakes kunnen we het nog niet noemen. Wel had die er zoveel gemaakt dat iedereen prop vol zat. Om 17:30 gingen we weer naa...