We werden wakker met het gekrijs van de vogels op het eiland. De zon was op en het was tijd voor koffie en ontbijt. Via de satelliet beelden had ik gisteren al de locatie voor ons snorkel avontuur uitgekozen. Toch wel fijn al die techniek aan boord. De locatie viel alles behalve tegen. Veel visjes en erg mooi kleurijk en gezond koraal. We kwamen zelfs nog een schildpad tegen. Helaas was het niet die grote van gisteren. Het was heerlijk genieten in het water. Toen we bijna weer terug bij de boot waren kwamen de eerste toeristen boten. Jep vol geladen met mensen hutje mutje. Minimaal 150 eu per persoon… wat een business! Toch zijn wij erg blij dat we niet met die tripjes mee moeten. Verplicht een zwemvest aan tijdens het snorkelen en niemand mag zonder begeleiding het water in… Ze snorkelen zelfs op een plek waar het koraal helemaal niet zo bijzonder was.. tja die mensen weten toch niet beter… Hiernaast werd er natuurlijk nog heen en weer geracet met rubberboten/tenders di...