De wind was zeker een beetje aangetrokken. Niet heel veel maar wel voldoende dat we bijna gemiddeld 4 knopen varen. We besloten de zeilen lekker zo te laten staan, want als we meer grootzeil zouden heisen. Zou het waarschijnlijk nog steeds dikke klappen maken. We hebben dus de hele dag met de grote genua en het 3de rif gevaren.
Het avondeten was soep met brood. Ossenstaart soep wat was dit een verassing zeg. We dachten eigenlijk dat dit op was, maar nee hoor we hadden nog een blik. Dit aten we met het multi granen brood die we nog hadden van de bakker. Tijdens het eten keken we naar de allerlaatste aflevering van de The Grand Tour. Die mannen gaan stoppen na 23 jaar Top Gear en TGT. Jeroen heeft dit in het verleden heel veel gekeken. De aflevering is zo lang dat we die wel in twee keer kijken de rest van de aflevering is voor morgen.
Voordat Jeroen naar bed ging wou die nog even de opgewekte zonne-energie opschrijven in het logboek, maar tijdens het checken van de panelen zag hij dat extra paneel geen informatie gaf. Raar dus maar snel even kijken bij het kastje. Er bleek kortsluiting te zijn geweest. De zekering was namelijk door gesmolten. Morgen gaan we kijken waar het probleem vandaan komt. We denken het eigenlijk al te weten. We denken namelijk dat die op het punt waar die uit de bakskist komt klem heeft gezeten.
Gevaren afstand: 95nm
Gemiddelde snelheid: 4,1 knots
Afstand te gaan: 1743 nm
Jeroen & Daan
Het avondeten was soep met brood. Ossenstaart soep wat was dit een verassing zeg. We dachten eigenlijk dat dit op was, maar nee hoor we hadden nog een blik. Dit aten we met het multi granen brood die we nog hadden van de bakker. Tijdens het eten keken we naar de allerlaatste aflevering van de The Grand Tour. Die mannen gaan stoppen na 23 jaar Top Gear en TGT. Jeroen heeft dit in het verleden heel veel gekeken. De aflevering is zo lang dat we die wel in twee keer kijken de rest van de aflevering is voor morgen.
Voordat Jeroen naar bed ging wou die nog even de opgewekte zonne-energie opschrijven in het logboek, maar tijdens het checken van de panelen zag hij dat extra paneel geen informatie gaf. Raar dus maar snel even kijken bij het kastje. Er bleek kortsluiting te zijn geweest. De zekering was namelijk door gesmolten. Morgen gaan we kijken waar het probleem vandaan komt. We denken het eigenlijk al te weten. We denken namelijk dat die op het punt waar die uit de bakskist komt klem heeft gezeten.
Gevaren afstand: 95nm
Gemiddelde snelheid: 4,1 knots
Afstand te gaan: 1743 nm
Jeroen & Daan
Reacties
Een reactie posten